UPOZORNĚNÍ: Tento příspěvek je starší než 6 měsíců.
Níže uvedené informace mohou být zastaralé či neplatné!
Univerzita dobývá se svými spoty YouTube, nejnovějším hitem je Harlem Shake
8.3.2013
Autor: roc
Od představení nového propagačního spotu města Olomouce a Univerzity Palackého nazvaného Olomouc - univerzitní město neuplynuly ještě ani dva týdny, přesto si na YouTube připsal již více než 70 tisíc zhlédnutí. Dvouminutový klip namluvený Kryštofem Hádkem navíc sklízí pochvaly i ze strany profesionálů z oblasti marketingu a reklamy.
V klipu se objevují nejen záběry z různých prostor univerzity, ale také z mnoha významných kulturních, společenských a sportovních událostí, které jsou s Olomoucí neodmyslitelně spjaty. Osobitý ráz snímku dává také to, že byl celý natáčen technikou POV (point of view, subjektivní pohled). "Všechny problémy při natáčení byly v podstatě spojené s helmou, na které byla připevněná zrcadlovka. S ní dostávala například jízda na kole nových rozměrů a stávala se adrenalinovým sportem," říká student filmové vědy a autor klipu Marek Partyš. Teprve pár týdnů před dokončením klipu se rozhodl navíc spot obohatit o takzvaný voiceover, tedy průvodní slovo. "Voiceover zde funguje jako stmelující složka, v podstatě propojuje vizuál a dává klipu další významový kód. A co víc, podařilo se nám pro jeho namluvení přesvědčit jednoho z neobsazovanějších herců, Kryštofa Hádka," dodává Partyš. Velmi kladně hodnotí spot i Marek Prchal, redaktor portálu Mediář.cz a držitel několika prestižních reklamních ocenění: "Koukal jsem na to a asi jsem se zamiloval. Je to skvělý spot. Bez legrace, jsem dojatý. To je emoce, která mi v ostatních vysokoškolských spotech chyběla." V současnosti se přitom připravuje také anglická verze klipu, jež by měla cílit na zahraniční studenty a turisty.
O další rozruch na sociálních sítích a na YouTube se tento týden postarali sami studenti, když v úterý zorganizovali takzvaný Harlem Shake v prostorách bývalé tereziánské zbrojnice, dnes univerzitní knihovny. Celosvětový fenomén posledních týdnů, založený na třicet vteřin trvajícím zběsilém tanci v co nejšílenějších maskách, přišly podpořit téměř tři stovky studentů. "Videa na Harlem Shake nás zaujala. V Česku jich zatím moc nebylo a na velkých univerzitách teprve ne. Tak nás napadlo, že ho uděláme, protože studenti jsou tu docela akční. Na Facebooku jsme udělali událost, která se docela chytila a přišlo celkem dost lidí," uvedl jeden z organizátorů akce Lukáš Novák z přírodovědecké fakulty. Ještě v noci se záznam akce objevil také na YouTube, kde během několika málo hodin dosáhl na 15 tisíc zhlédnutí. YouTube kanál Univerzity Palackého se přitom může mezi českými vysokými školami pochlubit vůbec největším počtem spotů a reportáží z univerzitního života. Video Harlem Shake Univerzity Palackého si připsalo pořadové číslo 84.
roc
Café na cucky
Katalog firem » Restaurace, stravování » Bary a kavárny
Restaurace se specializací na snídaně a brunch Vstupní brána do Divadla na cucky. Vybíráme pro nás to nej z okolí a co nejzodpovědněji k životnímu prostředí. Ale ze všeho nejvíce nám z...

DNES
České Vánoce: ozdobený stromeček, kapr, polibek pod jmelím i Ježíšek. Kde se vzaly naše tradice?
Sport
23.12.2025
Mora schytala na Spartě sedmičku
Sport
23.12.2025
Záložník Danijel Šturm přichází do Sigmy
Vánoce
23.12.2025

