Reklama

Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto, venku je 14.5 °C

UPOZORNĚNÍ: Tento příspěvek je starší než 6 měsíců.
Níže uvedené informace mohou být zastaralé či neplatné!

George Vision: Natočit umíme prakticky všechno

Zprávy z regionu

19.1.2022

Jan Procházka

Videospoty, reklamy, firemní prezentace, ale také letecké záběry či živé přenosy… V Olomouci už čtyři roky působí produkční společnost George Vision a svým inovativním přístupem a spolehlivostí si u svých zákazníků vysloužila dobré jméno. Natočit totiž umí prakticky všechno, přestože se to zprvu může zdát nereálné.

Z myšlenky stvoříme skutečnost. To je heslo, kterým se řídí olomoucká produkční společnost George Vision. Specializuje se na vytváření videa i audia a jak říká jednatel Jiří Slečka, natočit umí v podstatě cokoliv. “Z videoprodukce umíme všechno, na co si dokážete vzpomenout. Naší specialitou jsou spoty s vtipem, takové, které opravdu zaujmou,” vysvětluje. Za čtyři roky má George Vision na kontě na dvě stovky dokončených projektů a desítky spokojených zákazníků. “Naší nejviditelnější prací jsou asi reklamní spoty pro Moji lékárnu, které diváci znají z televize. Ale umíme toho hodně. Točili jsme třeba i produktová videa, umíme natočit třeba přípravy, natáčeli jsme například instruktážní videa k pečení cukroví či vaření kávy. A máme za sebou i dva celovečerní filmy, na třetím právě pracujeme” zmiňuje Slečka.

Doménou George Vision jsou firemní videa. “Bohužel i dnes má spousta firem na webových stránkách dlouhý text, kterým potenciální zákazníky spíše odradí, protože lidé dnes nechtějí moc číst. My jsme schopni vytvořit úderný minutový spot, ve kterém bude řečeno vše a zákazník hned ví, s čím se na firmu může obrátit,” vyzdvihuje Slečka. Právě v oblasti firemních videí platí George Vision za specialisty.

George Vision umí videa obohatit i leteckými záběry. “Vlastníme licenci na provozování bezpilotních letounů. Záběry z výšky video oživíte, dáte mu úplně nový rozměr. Velkou oblibu mají letecké záběry třeba u stavebních firem, které potřebují dokumentovat vývoj stavby. I pro realitní makléře jsou záběry z výšky velmi atraktivní, například velké pozemky tak mohou předvést zákazníkům velmi efektně,” vyjmenovává Jiří Slečka. 

George Vision umí realizovat i populární živé přenosy. “Toto odvětví se hodně rozšířilo během pandemie a pořád zažívá boom. Online přenosy se začaly hodně využívat třeba na konference, kam se díky této formě může dostat klidně trojnásobek účastníků. Jsme schopni na klíč zajistit profesionální přenos na čtyři kamery. Od celkového vizuálu, titulků, grafiky až po samotnou realizaci a streamování ať už na LED stěnu, nebo na internet,” říká Slečka a dodává, že jeho společnost realizovala například třídenní přenos z největšího česko-slovenského psychofarmakologického kongresu a má v této oblasti značné zkušenosti.

Mezi pravidelné zákazníky George Vision patří Galerie Šantovka, pro kterou natáčí spoty, spolupracovali například s firmou Koutný, Olomouckým krajem, natáčeli i pro Garden Food Festival a během pandemie zaznamenali i představení Divadla Tramtarie, která si následně i díky vysoké kvalitě získala velkou přízeň diváků. Mezi spokojené zákazníky George Vision patří i náš portál Olomouc.cz - ve spolupráci se štábem vznikají populární videorozhovory.

“Jak jsem říkal, z myšlenky stvoříme skutečnost. Pokud máte jakýkoliv nápad v oblasti videa či audia, ozvěte se nám a my uděláme maximum pro jeho realizaci,” uzavírá Slečka.