Reklama

Sobota 23. února 2019, svátek má Svatopluk, venku je 0.3 °C

UPOZORNĚNÍ: Tento příspěvek je starší než 6 měsíců.
Níže uvedené informace mohou být zastaralé či neplatné!

Univerzita Palackého se prezentuje novým  a vtipným reklamním spotem

Zprávy z regionu

4.11.2010

Autor: roc

Při příležitosti letošního Evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus prezentovala Univerzita Palackého svůj nový reklamní spot, který si včera na brněnském veletrhu odbyl premiéru. Čtyřminutový snímek, který vytvořil student žurnalistiky a filmové vědy Marek Partyš, se tak stane oficiálním klipem, s nímž bude univerzita lákat nové studenty.

"Univerzitě dlouho chyběl moderní a dynamický filmový materiál, kterým by oslovoval především budoucí vysokoškoláky, a proto jsme se rozhodli tento deficit doplnit. Myslím, že snímek plně odpovídá našim požadavkům a představě, jak oslovit právě mladé lidi," říká Ondřej Martínek z oddělení komunikace Univerzity Palackého, které se na vzniku filmu podílelo, a dodává: "S tvůrcem klipu Markem Partyšem spolupracujeme dlouhodobě, a právě z toho důvodu jsme se rozhodli svěřit výrobu spotu jemu." Cílem klipu je prezentace nejen univerzity, ale i města Olomouce jako vzdělávacího a kulturního centra.
Univerzita si od snímku slibuje, že jejím osmi fakultám pomůže přilákat ke studiu další stovky a tisíce nových uchazečů. "Konkurence na trhu vzdělávání je velká, demografické trendy ve společnosti zase neúprosné. Univerzita tedy hledá a nachází způsoby, jak mladé lidi z Moravy i z Čech lépe oslovovat. Každoročně se nám daří navyšovat počet přihlášek ke studiu, lze tedy říci, že je o naši univerzitu rok od roku větší zájem. Nejde nám však jen o počty, ale především o kvalitu; mezi větším počtem uchazečů roste i šance, že se k nám přihlásí ti nejlepší," vysvětluje záměry univerzity vedoucí jejího oddělení komunikace Radek Palaščák.

Film, jehož výroba zabrala zhruba měsíc a půl, bude využíván nejen pro potřeby prezentace univerzity na veletrzích vzdělávání, ale bude také patřit mezi oficiální prezentační materiály univerzity na jejím webu. Oddělení komunikace připravuje rovněž jeho anglickou verzi. "Vzhledem k jednoduchému obměňování dat uvedených ve filmu není navíc snímek pouze záležitostí pro letošek, ale univerzita jej může využívat i v dalších letech," upřesnil Martínek.
Film může vidět široká veřejnost nejen na webových stránkách univerzity, ale také na jejím YouTube videokanálu. "Nutno dodat, že film měl na YouTube čtyřiadvacet hodin od svého zveřejnění, tedy v úterý odpoledne, téměř 16 tisíc zhlédnutí a stal se tak třetím nejsledovanějším videem v ČR, takže jsme směle konkurovali i Chucku Norrisovi," dodal s úsměvem Martínek v narážce na novou reklamní kampaň českého telefonního operátora.

roc

Reklama

INTERIÉR - Marcela Kalinová (dříve Interiér - Alena Pánková)

Katalog firem » Obchod » Interiéry

Máme nové nádherné vzorníky ZÁCLON a DEKORAČNÍCH LÁTEK z kolekce na rok 2019,

přijďte si vybrat k nám na prodejnu /Hodolanská 7, Olomouc/ nebo zavolejte a my přijedeme k Vám, přivezeme dostatečné množství vzorníků, zaměříme, poradíme....

Těšíme se na Vaši návštěvu !