Reklama

Čtvrtek 1. října 2020, svátek má Igor, venku je 10.5 °C

Sigma má nové dresy i maskota

Sport

13.8.2020

Sigma včera představila ve videu na sociálních sítích nové dresy i nového klubového maskota. V dresech pro sezónu 2020/2021 už dnes ráno Sigmáci zapózovali na Andrově stadionu při tradičním předsezónním týmovém focení. Nebylo to však jediné focení, které je dnes čekalo, po tréninku se vydali do ateliéru olomouckého fotografa Lukáše Navary. Informoval o tom klubový web.

„Návrh nové sady dresů vznikl ve spolupráci s naším dlouholetým partnerem firmou Lionsport, která distribuuje značku Adidas. Společně jsme nasimulovali tento model pro nadcházející sezónu. Věříme, že se tato podoba bude fanouškům líbit,“ řekl marketingový manažer David Holly. Stejně jako v minulé sezóně bude mít Sigma k dispozici tři sady dresů - modrou, červenou a bílou.

Originál dresu prvoligového týmu SK Sigma Olomouc lze samosebou zakoupit i v klubové prodejně Fanshop na Andrově stadion. „Stát bude 1350 korun, zachovali jsme tedy cenu z minulé sezóny. Pro fanoušky děláme ve Fanshopu i potisk na záda podle jejich zadání, ten stojí 220 korun. Nové dresy budou v prodeji od pátku,“ uvedl Holly.

Týmového focení se zúčastnil i nový klubový maskot. „Myšlenka přijít s novým maskotem vznikla zhruba před 2 roky. Hlavní otázka zněla, co konkrétně by měl maskot z klubového pohledu charakterizovat. Po úvahách a diskuzích vzešel nápad Poseidóna a jeho trojzubce, který je součástí znaku našeho nejdelšího partnera, po kterém klub nese název. Poseidón je také spjatý s vodou, stejně jako Sigma Group, výrobce čerpací techniky,“ uvedl marketingový manažer.  

Do návrhu vizuální podoby maskota se zapojili i fanoušci. „Před dvěma lety jsme fanoušky vyzvali, aby nám ztvárnili Poseidóna v sigmáckých barvách. Přišlo nám několik zajímavých návrhů, kterými jsme se inspirovali. Fanoušky bychom za to rádi dodatečně ocenili. Na fanoušcích také bude vybrat jméno našeho nového maskota,“ řekl Holly. (red)