Reklama

Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto, venku je 14.8 °C

UPOZORNĚNÍ: Tento příspěvek je starší než 6 měsíců.
Níže uvedené informace mohou být zastaralé či neplatné!

Provoz olomouckého magistrátu se vrací do normálu. Úřední dny jsou opět od pondělí do čtvrtku

Zprávy z regionu

18.5.2020

Autor: red

Úředními dny na pracovištích olomouckého magistrátu jsou opět pondělí až čtvrtek. Otevírací hodiny jsou až na výjimky stejné jako před vypuknutím koronavirové krize. Současně ale i nadále platí preventivní pravidla, daná ministerstvem zdravotnictví, tedy například dodržování rozestupů či určitého počtu osob v místnosti. V provozu je už i elektronický rezervační systém, s ohledem na vynucené přerušení agendy je ale nyní zahlcen na několik týdnů dopředu.

Úřední hodiny Magistrátu města Olomouce

Pondělí: 8:00 – 12:00 / 13:00 – 17:00
Úterý: 8:00 – 12:00 / 13:00 – 15:30
Středa: 8:00 – 12:00 / 13:00 – 17:00
Čtvrtek: 8:00 – 12:00 / 13:00 – 15:30

Budova magistrátu v Hynaisově ulici 10 je otevřena v úřední hodiny od pondělí do čtvrtku. V pondělí a ve středu jsou všechna pracoviště přístupná libovolným zájemcům, v úterý a ve čtvrtek jsou otevřena informační pracoviště v přízemí budovy a k jednání v kancelářích budou moci jen ti, kdo si schůzku domluví předem telefonicky. (V budově Hynaisova 10 sídlí tyto odbory: odbor dopravy a územního rozvoje, odbor informatiky a Smart City, odbor památkové péče, odbor majetkoprávní, odbor stavební, odbor životního prostředí, odbor městské zeleně a odpadového hospodářství, pokladna (odbor ekonomický), podatelna, správce objektů.)

Budova Namiro v Palackého ulici 14 je otevřena rovněž v úředních hodinách od pondělí do čtvrtku. Pracovníci magistrátu pouze u vstupu regulují počet osob, které jsou současně uvnitř objektu. (V budově Namiro najdou občané tyto odbory: odbor ekonomický, odbor dotačních projektů, odbor investic, odbor ochrany, odbor strategie a řízení, odbor školství, odbor živnostenský, oddělení zprostředkující subjekt ITI, pokladna (odbor ekonomický), oddělení evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů (odbor správních činností), oddělení personální a právní (odbor kancelář tajemníka), ověřování, Czechpoint)

Radnice na Horním náměstí je otevřena také v úředních hodinách od pondělí do čtvrtku. V případě sídla samosprávy je ale stanovena výjimka, že vstup veřejnosti do budovy je možný jen s doprovodem pracovníka magistrátu, který si návštěvníka po telefonickém ohlášení vyzvedne na vrátnici.

Budova na třídě Kosmonautů a ve Vejdovského ulici, kde sídlí odbor agendy řidičů a motorových vozidel, je otevřena od pondělí do čtvrtku, ovšem v úterý a ve čtvrtek jsou přepážky vyhrazeny pro hromadné objednávky a autobazary. Pro individuální žadatele jsou tedy vyhrazeny pondělí a středa.

Odbor sociálních služeb, který sídlí v budově ve Štursově ulici, má úřední dny od pondělí do čtvrtku, úterý a čtvrtek jsou vyhrazeny pro objednané a předvolané klienty.
V provozu jsou na příslušných pracovištích i elektronické systémy rezervace termínu návštěvy. Jen je třeba upozornit, že nyní je zájem veliký a většina nabízených termínů je obsazena až do června. Za více než jeden měsíc vynuceného omezení agendy na pracovištích magistrátu bude nyní nutné zvládnout vyšší počet žádostí. Provoz magistrátu pro veřejnost byl v omezené míře přepážkovou formou obnoven už na začátku dubna. Nyní se vrací ke standardnímu režimu.