Reklama

Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch, venku je 6.8 °C

UPOZORNĚNÍ: Tento příspěvek je starší než 6 měsíců.
Níže uvedené informace mohou být zastaralé či neplatné!

Ceny cestovního ruchu Olomouckého kraje jsou rozdány. Absolutním vítězem se stal ředitel NH Hotelu Tomáš Rousek

Zprávy z regionu

11.10.2019

Autor: red

Především projekty ze Šumperska a Jesenicka bodovaly ve třetím ročníku Cen cestovního ruchu Olomouckého kraje. Slavnostní vyhlášení výsledků ankety, kterou hejtmanství spustilo jako první v Česku už v roce 2017, proběhlo ve čtvrtek 10. října v prostorách Arcibiskupského paláce v Olomouci. Absolutním vítězem se stal Tomáš Rousek, ředitel NH Hotelu.

Foto: Olomoucký kraj

"Za posledních několik let narostl počet turistů v regionu téměř o polovinu. A lidé, kteří si dnes krajské ceny převzali, na tom mají velký podíl," řekl v průběhu předávání ocenění Vladimír Lichnovský, uvolněný člen Zastupitelstva Olomouckého kraje pro oblast vnějších vztahů a cestovního ruchu. 

O vítězích jednotlivých kategorií rozhodovali lidé prostřednictvím hlasování na webových stránkách CENYKRAJE.CZ. Například v kategorii Novinka v cestovním ruchu obsadil první místo projekt Jesenické návraty, který prostřednictvím komentovaných videoreportáží přibližuje zajímavá místa v Jeseníkách a okolí. "O cenách cestovního ruchu každý rok říkám, že jsou poděkováním lidem, kteří se o atraktivní turistickou nabídku v Olomouckém kraji starají. Letos to zopakuji a ještě přidám, že těch díků byly tisíce - tolik hlasujících se totiž do internetové ankety zapojilo," dodal hejtman Ladislav Okleštěk. 

Cenu hejtmana si odnesl šéf odboru Klubu českých turistů Značkaři Šumperk-Jeseníky David Mičunek. Ten značky maluje už čtvrt století a odbor s šedesátkou členů, mezi nimiž jsou studenti i důchodci, od roku 1996 vede. Ze všech značkařských sekcí v republice má na starosti největší území a v něm nejvíc kilometrů. "Beru to jako ocenění práce všech značkařů, kteří v Jeseníkách pracují. Je to moje první ocenění od Olomouckého kraje," radoval se David Mičunek. 

Vedle novinky v cestovním ruchu lidé letos hodnotili také wellness zařízení. V dalších kategoriích pak volili nejoblíbenější regionální produkt, hoteliéra nebo místo pro letní dovolenou u vody.

Absolutní vítěz ankety Tomáš Rousek

Foto: Jan Procházka

Výsledky ankety Ceny Olomouckého kraje v oblasti cestovního ruchu 2019

NOVINKA V CESTOVNÍM RUCHU
1. místo Projekt Jesenické návraty
2. místo Cyklotratě Tulinka Šumperk
3. místo TOSH Distillery
4. místo Formanské vozy - Olomouckem na koňském povoze 
5. místo Smarthotel Nezvalova Archa Olomouc

WELLNESS ZAŘÍZENÍ
1. místo Studniční vrch - Priessnitzovy léčebné lázně
2. místo Wellness & Spa Sidonie v Zámeckém resortu Sobotín
3. místo Relax centrum Kolštejn Branná
4. místo SPA centrum - Hotel Theresian Olomouc
5. místo Wellness centrum LH Hotel Jana Přerov

HOTELIÉR
1. místo Tomáš Rousek
2. místo Michaela Juchelková 
3. místo Eva Dlabalová 
4. místo Marie a Milan Hrochovi 
5. místo Mgr. Eva Hrušková

REGIONÁLNÍ PRODUKT
1. místo Rodinná konzervárna Via Delicia - Zábřeh 
2. místo Pivo Jadrníček - Náměšť na Hané
3. místo Šípkové víno Jeseník 
4. místo Olomoucké tvarůžky Loštice
5. místo Kleiner Distillery Žešov

MÍSTO PRO LETNÍ DOVOLENOU U VODY
1. místo Termály Losiny
2. místo Rezidence u jezera Písečná
3. místo Kempink Žralok Plumlov
4. místo Přírodní koupaliště - biotop Litovel
5. místo Řeka Morava - půjčovna lodí In life Morava

ABSOLUTNÍ VÍTĚZ – Tomáš Rousek